een moetstuin is voor ouwe vandagen.....

• Henri

:? weeknie ff op de olijfbomenpagina kijken weet et echt niet

• Peter

Ik ben ook al aan het speuren geweest. Het schijnt te kunnen, maarzit wel veel onderhoud aan. Een pistacheboom lijkt me ook heel gaaf. Je bent alleen zo afhankelijk van het klimaat.

• Frans

Olijven zo groot als een peer???????

Waren het toevallig geen vijgen???????????Henri schreef:

>

> gister op rtl4 bij margo ribberink weersbericht zag je een

> olijf boom in nederland met vruchten zo groot als een peer

• Henri

ja klopt lette ff nie op

• dirkje

Hoi Peter, ik kwam op je site omdat ik een pimperboom(pistacheboom) zocht.

Heb hem nog niet gevonden weet iemand waar ze te koop zijn?

Groetjes, Dirkje

• Henk Eisink

1. Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de deelnemers/lezers van dit prikbord?

2. zegt dat iets over de gemiddelde moestuinier?

Ik ben 57, volgende maand 58.

Webzapper

• Marlies

Peter,

Niks van aantrekken, ik vind het geweldig dat je van tuinieren houdt en daarom doet wat je moet doen.

Veel plezier!

Groet, Marlies (48)

• Colette

Ik heb een olijvenboom in de tuin staan, maar nu het winter wordt heb ik weleens gehoord dat je er een vuilniszak omheen moet doen of voor die tijd moest snoeien(oeps beetje laat dan he?)..Ik weet niet of dit klopt hoor, wie het weet mag het zeggen Peter schreef:

>

> Zullen die olijven ook zo lekker smaken?? Ik zou best een

> olijvenboom op mijn tuin willen lijkt me leuk en je ziethet

> weinig. Zou het kunnen en wat vraagt zo'n boom aan onderhoud?

• Ron

Lekker toch je eigen tuintje? Heb er zelf ook 1 want wil geen bespoten groenten en fruit. liefst alles zo biologisch mogelijk. Proeft lekkerder en dan zit er ook meer vitamine in en minder schadelijke stoffen. Omdat mijn tuin te klein is heb ik een km verderop een moestuintje. Ik ben 29 jaar en denk dat mensen die zo goedkoop mogelijk groente en fruit uit de supermarkten proberen te kopen, zonder dat ze het uitmaken waar het vandaan komt of wat er mee gebeurd is, zich veel meer moeten schamen. Ga zo door! Groetjes, Ron