Volkstuin Rotterdam te koop

  • Anita

    Aangeboden tuinhuis op volkstuinencomplex De Tochten in Rotterdam Alexander/Nesselande.

    Mijn moeder kan het helaas niet meer zelf onderhouden dus moet ze er afscheid van nemen.

    Tuinhuisje is vorig jaar nog in de beits gezet en in 2015 zijn er graszoden geplaatst, verder blijft alle inboedel zoals (tuin)meubels, koelkast, aggregaat, etc. achter.

    Huisje beschikt over een toilet en watervoorziening, mogelijk in de toekomst ook electriciteit. Huur per jaar ongeveer €900, dit jaar is al voldaan.

    Mocht u interesse hebben kan ik u wat foto's sturen.

    Doe een bod en wie weet kunt u binnenkort genieten van uw stukje natuur in Rotterdam!

  • Heidi

    Hallo Anita,

     Is het tuinhuisje er nog en zo ja dan wil ik erg graag bekijken en weten wat jullie prijs is. mijn e-mail adres h.m.smit@casema.nl

    Vriendelijke groeten, Heidi Smit

  • Laatje

    Beste Anita, is deze nog te koop

  • Jake

    I believe it's great that you take some time out of your day to spend it playing a game like play snake Those kinds of games, as these function as a stress relievers, but if it becomes excessive to the point where you spend more time playing than you do focusing on your priorities, then it is really not a good idea to continue doing so.