Gezocht: Volksuin Te koop/Te Huur Amsterdam

  • M Smidt

    Ik ben op zoek naar een volkstuin in Amsterdam.

    Als u uw volkstuin wilt verkopen/verhuren of een tip heeft, hoor ik graag van u!

    Met vriendelijke groeten,

    M. Smidt

  • Karine

    Geachte M.,

    op dit moment kunt u vanaf maart-april mijn tuin overnemen in complex Dijkzicht, bij Duivendrecht. Had hem 1,5 jaar geleden gekocht zonder tuinhuis.

    Was bezig grond voorbereiden, er is nu 12 m2 schone grond: vrij van onkruid wortels etc. om fundament op te leggen. De rest kunt u zelf verder doen. De tuin stond ruim 6 jaar zonder huisje, met woekerende bamboes , die ik deels heb weggehaald, anders kan er geen huisje op staan.

    Ben niet meer in staat het te doen wegens prive reden. Heb lidmaatschap opgezegd, ben nu tuin aan het opruimen voor het overname. Als u wilt kunnen we afspreken voor bezichtiging.

    Deze tuincomplex blijft staan volgens de laatste bestemmingsplan van gemeente. De andere moeten over een paar jaar weg, deze mag blijven, dus rustig aan. U hoeft alleen de standart lidmaatschap aan vereniging te voldoen, - tuin is niet getaxeerd, vrijwillige bijdrage voor mijn werk als onkruidwortels uitkammen is welkom.

    Volgens de regels moet de nieuwe huurder binnen 1 jaar bouwplan , bouwvergunning aanvragen en tuinhuis zetten. Heb al bouwtekening voor 8-hoekig huisje, als u wilt kunt u deze gratis overnemen, die is al goedgekeurd, als voorbeeld. Uw eigen plan mag u altijd met boucommissie overleggen en bestuur.

    Laat u me weten,

    m.v.g., tel. 0647221651

    K.

    Vrijblijvende kennismaking-bezichtiging afspraak kunnen we maken.

  • umbsing@hotmail.com

    Beste,

    Het duurt nog een paar jaar voor ik kan verhuizen naar

    een huisje met tuin; tot die tijd zou ik graag een volkstuin huren

    , in ieder geval voor de zomerperiode,

    liefst langer indien mogelijk.

    Ik heb een hond, een hele lieve Border Collie.

    Elk aanbod welkom en ik ben bereid te klussen.

    Vriendelijek groet,

    Imogen en Ush.

  • umbsing@hotmail.com

    excuses;

    verkeerde post,

    wilde zelf advertentie plaatsen !