Tuinhuis op volkstuinpark Dijkzicht (rand Amsterdam) te koop

  • n.brouwer

    Te koop tuinhuis op volkstuincomplex Dijkzicht, rand Amsterdam

    De oppervlakte van de tuin is 240 m2. Het tuinhuis is mei 2012 nieuw gebouwd door het bedrijf Hermans Blokhuizen (kosten huis+plaatsen €10.500,-). In juni 2012 is de buitenkant van het huisje gebeitst. Het tuinhuis is 28 m2 met een aparte slaap- en badkamer en een opbergzolder. Alle ramen zijn van isolatieglas, en als dakbedekking dakpanprofielplaten. Het huisje is casco. Wel liggen er leidingen in de grond waar sanitair e.d. op aangesloten kan worden.

    Wegens omstandigheden doen wij het tuinhuis in de verkoop. Het tuinhuis is door het bestuur van Dijkzicht getaxeerd op € 9.854,- euro. De prijs is onderhandelbaar.

    Geinteresseerd? Voor afbeeldingen en documentatie (tekening, plattegrond e.d.) zie http://tuinhuisamsterdam.wordpress.com

    (Ter informatie: de herbouwwaarde is door de verzekering getaxeerd op € 25.000,-).

  • Rolf de Boer

    Goedenavond,

    Wij zijn al een tijdje op zoek naar een tuinhuisje.

    We zouden graag een keer een kijkafspraak willen maken.

    Mijn tel.nr. is 0621567689

    Mvrgr Rolf de Boer

  • mireille edelbroek

    graag een tuin huis wel stil dus geen drukte

  • n.brouwer

    Beste Mireille Edelbroek,

    Het tuinhuis is gelegen op tuinpark Dijkzicht, het is een rustige plek/park.

    Voor meer informatie kunt u kijken op www.tuinhuisamsterdam.wordpress.com

    Mocht u geinteresseerd zijn dan kunt u mij mailen om een afspraak te maken om het huisje te bezichtigen.

    Vriendelijke groet,

    Natasja Brouwer

  • R. Thijssen

    Beste N. Brouwer,

    We hebben erg veel interesse in uw tuinhuis. Graag zouden we het snel eens komen bezichtigen. Ik hoor graag of dit binnenkort kan. Alvast bedankt.

    Mvg,

    R. Thijssen

  • Wies Kramer

    Amsterdam, 12-05 2013.

    Geachte mevr./men.,

    Ik kreeg van een kennis , zij heeft zelf een tuin en huisje op Dijkzicht, de tip , dat er een leuk huisje te koop is. Ik zou graag wat meer informatie en het bekijken.

    Met vriendelijke groeten,

    Wies Kramer.

  • n.brouwer

    Beste R Thijssen,

    Het tuinhuis is kortgeleden verkocht en dus niet meer in de verkoop.

    Succes met uw verdere zoektocht naar een huisje.

    Vriendelijke groet,

    N Brouwer

  • n.brouwer

    Beste Wies Kramer,

    Het tuinhuis is kortgeleden verkocht en dus niet meer in de verkoop.

    Succes met uw verdere zoektocht naar een huisje.

    Vriendelijke groet,

    N Brouwer

  • Judith Hamer

    Is het tuinhuis van N. Brouwer en nog!

    We hebben interesse! Judith Hamer 020-6942951

  • f.e.lemstra

    Lieve mensen ik ben op zoek naar fijn tuinhuisje voor mijn dochter en mij graag met veel tuin kunnen we lekker buiten zijn (:P)