Op zoek naar een Volkstuin in Den Haag

• Natasia

Hallo,

Ik ben al een tijd bezig om een volkstuin te kunnen huren in Den Haag. Rijswijk mag ook. Wie kan mij helpen? Heeft er iemand contacten of wilt er iemand van zijn/haar tuin af? Neem aub contact met mij op. Dat zou ik heel erg op prijs stellen.

Alvast dank!

Mvg,

Natasia

• ineke

hallo,

mocht je nog niks hebben gevonden ik heb mooie tuin met huisje, keuken, toilet, terras, aangelegde tuin en hobbykas.

wil er graag vanaf vanwege mijn leeftijd, voor ieder aannemelijk bod.

ik hoor het graag van je

• ineke

heb je mijn advertentie niet gezien dan? mijn tuin is in den haag mariahoeve, je kan me bellen op 0633935263

• joha

Natasia, ik heb ook nog een mooie tuin met leuk huisje voor je.. vlakbij Voorburg,

• Liesbeth Sarton

Hoi Joha

is de volkstuin nog te huur ?

• John van der Laan

Natasia

op Nut en Gneoegen in Den Haag hebben wij nog enkele tuinen vrij. Je kan mij mailen en je kan ook op zaterdagochtend tussen 10.30 en 12.00 uur langs komen om even te kijken.

John van der Laan

\2e voorzitter

Nut en Genoegen.

• ronald

Hallo,

Ik ben al een tijd bezig om een volkstuin te kunnen huren in Den Haag. Rijswijk mag ook. Wie kan mij helpen? Heeft er iemand contacten of wilt er iemand van zijn/haar tuin af? Neem aub contact met mij op. Dat zou ik heel erg op prijs stellen.

Alvast dank!

Mvg,

Ronald

• joha

Liesbeth en Ronald,

Ik heb een heel mooi tuintje met een huisje op de grens van Voorburg, Door omstandigheden moeten wij er afstand van gaan nemen.

als je interesse heb dan wil ik wel fotoos mailen.

groetjes Joha