TE KOOP STENEN HUIS OP VOLKSTUIN ROTTERDAM

  • Ge

    Geachte,

    Nog te koop en op welk complex ?

    vr.gr

  • Tamara Tees

    Geachte heer, mevrouw,

    Kwam uw advertentie tegen en wil graag weten of volkstuinhuis nog te koop is, en zo ja, waar in R'dam?

    Vriendelijke groeten,

    Tamara Tees

  • Suzanne Grinwis

    Wellicht is het huisje reeds lang en breed weg maar voor de zekerheid informeer ik toch nog maar even.

    U kunt mij per e-mail bereiken: suzannegrinwis@hotmail.com

  • Walenkamp

    Is het huis nog te koop en te bezichtigen? Kunt u foto's mailen?

  • Jolanda Goud

    Goedemorgen Gonda,

    Tja, ik zie dat het al lang geleden is dat je de advertentie geplaatst hebt. Is het huisje nog te koop of ben je er inmiddels al vanaf?

    Als je het nog hebt, zou je mij wat foto's kunnen mailen?

    Alvast bedankt voor je moeite.

    Fijne dag en hartelijke groet,

    Jolanda

  • ron

    Hallo gonda , na alle details gelezen te hebben is 7000 euro een redelijke prijs. Maar graag zou ik nog een foto er van willen zien zodat ik het ook aan mijn vrouw kan laten zien. Dus als je me een paar fotos kan mailen, GRAAG ! En tot slot zou ik nog willen weten wat het adres is … ik wacht op uw reactie , bvd

  • Rosalia

    Hallo zou graag willen weten of het huisje nog beschikbaar is, aangezien het nog op de site staat.

    Bedankt

  • Ton

    Op facebook, zoek op profiel Ton Vermeulen (of Tthg Tthg Verm), heb ik een Volkstuinhuisje  (nummer 2) bij 

    VtV Pomona aan de Hansweertstraat 10 te 3084 LN Rotterdam TE KOOP.

    VRAAGPRIJS € 7500,– info via Messenger naar Ton Vermeulen (of Tthg Tthg Verm).

    Als U interesse heeft om het Volkstuinhuisje te willen kopen, laat dan via Messenger (FACEBOOK) uw e-mail adres of U telefoonnummer achter. Ik, Ton Vermeulen neem dan zo spoedig mogelijk CONTACT met U op.

    ZIE FACEBOOK, zoek op Ton Vermeulen of zoek op VtV Pomona of zoek op Tthg Tthg Verm en U ziet de advertentie verschijnen.

  • Mehrdad

    Anonymous

    Goede morgen, is het huisje nog te koop?

    Kun je me vertellen waat het staat en heb je misschien een foto?

    Ik ben ECHT geinteresseerd!

    Vriendelijke groetjes

    Marga

    hallo ik heb vraag   waar  is huisje  nog hebben

  • Mehrdad

    hallo ik heb vraag waar is huisje nog hebben