volkstuin te Almere te koop

• Maya Thierens

Te koop wegens verhuizing: mijn tuin in het prachtige park van vtv.Water-Land te Almere-Haven. Het is een siertuin (met mogelijkheid om (voor een deel) groente te verbouwen), ong. 300m2, met huisje, schuur en kas. Het huisje bestaat uit zitkamer met keuken en een aparte slaapkamer, en een douche+ wc. Op het huisje 2 zonnepanelen.

Het is een heerlijke rustige plek aan de buitenkant van het park, midden tussen het groen - een klein paradijsje! Je waant je met vakantie als je er bent - maar natuurlijk moet er ook gewerkt worden: tuin en huis moeten onderhouden worden! Dat moet je er wel voorover hebben, anders kun je er beter niet aan beginnen.

Als je de tuin koopt word je automatisch lid van de volkstuinvereniging, kosten tussen de € 500 en 600,- per jaar, en je moet dan in het seizoen (april-september) 5x tuindienst doen op zaterdag- of zondagochtend.

De tuin is getaxeerd op € 7848,- en ik vraag € 1500,- voor de inboedel (het huisje is volledig ingericht en ook is er het nodige aan gereedschap + ladder en kruiwagen)

Kom gerust een keer kijken. Voor verder inlichtingen of het maken van een afspraak zie bovenstaand email-adres, of tel.nr. 06-45929599

• herplat

Is uw tuin nog beschikbaar?

• peterk

hallo maya, is dit huisje nog te koop? gr peter

• Tamara

Geachte mevrouw,

Is het tuinhuis nog beschikbaar?

Zo ja, kunt u mij foto's mailen of zeggen om welk nummer het gaat.

Wij wonen zelf ook in Almere en hebben ook familie op de VTV waterland.

Hoor graag van u.

Tamara

• Tamara

Geachte meneer, mevrouw,

Is het tuinhuis nog beschikbaar?

Zo ja, kunt u mij foto's mailen.

MVG

Tamara

• Hermien Roemeling

Beste Maya,

Via internet zag ik je naam op diverse sites maar geen email adres. Vandaar even via deze weg.

Ik ben de zus van Beatrijs Roemeling. Zij is recent in Italie overleden. De familie wil jou graag een kaart sturen. Kan je mij jouw adres opgeven dan zorg ik dat het in Italie terecht komt.

Hoop wat van je te horen,

Groetjes

Hermien