gezocht tuin omgeving gouda

• jacqueline

Goededag allemaal

Wij zijn op zoek naar een moestuin in de omgeving van gouda

het mag in een straal van 15 km zijn

Wij zijn moeder en dochter en willen graag een tuin waar we groente en fruit op kunnen kweken en waar ook een kas gebouwd mag worden of die moet er al staan wij zijn bereid spullen over te nemen heeft uw iets of weet uw iets horen wij het graag

Groetjes jacqueline en marie

• R v Rijswijk

Beste jacqueline,

Mijn vader heeft een tuin ca 250m2 groot in de aanbieding op de grens van de gemeente Gouda.

Op de tuin zijn aanwezig 2 stuks schuren en een kas. Er is tevens div apparatuur en gereedschappen ter overname aanwezig.

Het betreft een koopobject, vraagprijs € 5.000,00 incl toebehoren.

Ivm de teelt van Dhalia's komt de tuin pas beschikbaar medio september.

Mocht je geinteresseert zijn dan kun je een email bericht zenden naar rvrtj@hotmail.com

• Koos

Onze volkstuin is te koop. Lokatie Rotterdam Zevenhuizen. Het is een moestuin op een volkstuinencomplex inclusief tuinhuisje, broeikas, schuurtje incl. gereedschap. Huisje is met keuken, koelkast, butagas en toilet. Prijs 1.000 euro.

Voor meer info kunt u mailen naar: marktplaatsnl2008@gmail.com

• Marika

Beste tuinmensen,

Ik ben op zoek naar een volkstuin in de omgeving van Gouda (tot een straal van 10 km rond Gouda), bij voorkeur met huisje of schuur. Weet u iets dan stel ik het zeer op prijs als u een email met de info stuurt naar marika_dekkers@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt !

Met vriendelijke groet,

Marika Dekkers

• Marika

Een kleine aanvulling op mijn vorige bericht.

Ik geef in mijn bericht aan dat ik op zoek ben naar een volkstuin. Het mag ook gewoon een “losse” tuin of moestuin zijn (met huisje of schuur). Ik ben niet direct op zoek naar een tuin op een volkstuincomplex oid.

Nogmaals dank als u iets weet en dit aan me door wilt geven via marika_dekkers @hotmail.com

Groeizame groeten,

Marika