tuinhuis, moestuin op Waterland Almere te koop

  • Erik Slim

    Tuinhuis met 300 vierkante meter grond te koop op volkstuin complex VtV Waterland, te Almere. Het huisje is in goede staat van onderhoud en recent geschilderd. Indeling: woon-eetkamer met open keuken, douche toilet ruimte, slaapkamer met 2 persoonsbed met ruime hang legkast en veel bergruimte onder het bed. Onlangs is het interieur, dakbedekking en elektravoorziening geheel vernieuwd evenals douche cabine, toilet ruimte en warmwater voorziening.

    De tuin heeft een moes- en kruiden tuin naast grasveldje n borders. In één border zijn rode/zwarte/kruis-bes struiken. Fruitbomen: appel, peer en een pruimen-boom. De moestuin en het grasveldje van 5x5m worden gescheiden door een grindpad en een haag met Japanse wijnbes, tayberry, braam en framboos. De borders hebben vaste planten en ruimte voor eenjarig zaaigoed.

    Als koper dient u eerst lid te worden van de vereniging VTV Waterland. Alle betalingen lopen via de vereniging. Het huisje is alleen te koop met inboedel (eettafel, stoeltjes, slaap/zitbank, koelkast, gascomfort, geiser, SolarVenti, TV, satiliet ontvanger + schotel, tuingereedschap, generator, fiets, kruiwagen, zonnepanelen, laadregelaar, omvormer naar 220Volt, accu, lampen, dieselkachel, etc.etc..). De jaar contributie (circa € 550,–) voor de vereniging (huur grond + verzekering + water) is reeds voldaan en ook 3 van de 5 verplichte tuindiensten.

    De tuin heeft een gunstige zon ligging en is geheel omringt door hoge heggen. Naast terras, grasveldje, borders met vaste planten is een groot deel in gebruik als moestuin. De toegang ligt aan een smal bospad. Op het tuincomplex mogen geen auto's komen, bij de ingang is een ruime parkeerplaats. Het tuinhuisje ligt op circa 500 meter lopen van de parkeerplaats. Het tuinhuisje heeft stromend water en riool, elektra wordt verkregen uit zonnepanelen. Langdurig verblijf is mogelijk in periode april-oktober, in november-maart is het water afgesloten en de toegang beperkt tussen 09:00-18:00 uur.

    De prijs (circa Euro 12.500,-) is afhankelijk van de taxatie door de vereniging.

    Informatie en bezichtiging op afspraak: 06-269.629.16

    zie ook www.sijambol.com/waterland

  • Erik Slim

    zie net een foute link staan, meer foto's op www.sijambo.com/waterland

    en telefoon: 06 - 200.37.019

    email kan ook f.j.slim(at)hccnet.nl

    Erik

  • marian sanders

    Beste Erik,

    ben mede op zoek voor vrienden (heb zelf husje op de tuin) en zou al een kijkje willen nemen.

    Kun je mij vertellen wat het huisnummer is? Sta je op de officiële lijst op de website?

    Is het huisje überhaupt nog te koop?

    Hoop iets te horen,

    vriendelijke groet,

    Marian Sanders

    326

  • Erik

    Huisje (52) is nog te koop, sta inmiddels op de lijst bij het bivak.

    zie ook www.sijambo.com/waterland voor details

    Erik

  • Mirza

    Hallo,

    Ik ben benieuwd of er nog gegadigden van het park zelf zijn?

    En zou dit weekeinde de deadline zijn?

    Ik blijf graag op de hoogte!

    warme groet, Mirza

  • Dulce

    Beste heer Slim,

    Ik heb de foto's op de website gezien en ben helemaal verkocht.

    Is het huisje nog te koop? Zo niet, zal ik graag een kijkje willen nemen.

    Ik ben zelf geen lid van de vereniging, wat moet ik doen om lid te worden?.

    Hoop iets te horen,

    vriendelijke groet

    Dulce

  • q.aarts

    Waar is de site nu waar de huisjes van September in staan 2010

  • tamar stern

    hai, veel van wat je schrijft over de tuin lijkt op mijne. WElke tuin is het?

  • A.J.Groot

    Ben wel geinteresseerd,

    Wie gaat daarover ,wat is de prijs van het tuinhuis? Mijn mailadres is adrianbronzenbeelden@tele2.nl…..

    Gaarne Bericht,tot horens.

  • bentlage theo

    hallo we zijn zeer geintereseerd in jou tuinhuisje. is deze nog te koop. zo ja dan graag even een berichtje aub. we horen graag van u. vriendelijke groet theo bentlage.