volkstuin gezocht in Nieuwegein,of max 10 km in omgeving

• Nathalie

Ik zoek voor mijn schoonvader een volkstuin in Nieuwegein, hij heeft al 30 jr een tuin maar daar moet iedereen helaas weg… nu is het echt een hobby van hem en zijn we op zoek naar een nieuwe plek.

Graag een volkstuin waar een huisje/kas op mag staan. Ongeveer 150m2, ieder andere afmeting is natuurlijk bespreekbaar

Ik hoop dat iemand ons kan helpen,

Groetjes Nathalie

• roelandschap

n.a.v. de advertentie zijn er nog tuintjes te huur in vianen, als u belangstelling heb kunt u me bellen op nr. 0654308079

• walter

Naar mijn weten zijn er 2 volkstuinverenigingen te weten: Galecop en Ons belang in Vreeswijk. Ook is er een in Ijsselstein.

Helpt dit?

Walter

• Hans de Vos

Hallo Nathali,

Bij proberen of de website van onze tuinvereniging via Google te vinden is kwam ik jou bericht tegen. Als je nog niet geslaagd bent en woonachtig(of je vader) in Nieuwegein hebben we op ons volkstuincomplex De Wiers naast de Beatrixsluis nog kavels te huur waar ook een kas en/of huisje op mag. Ben je nog geinteresseerd laat dat dan even weten dan kunnen we een afspraak maken voor een rondleiding.

Met vriendelijke groeten,

Hans de Vos

bestuurslid VTV Ons Belang Nieuwegein.

• ada

goedemiddag

ik zou erg graag wat informatie willen over een stukje grond, die u verhuurd.

hoeveel kost dat in de maand en hoe groot is dan het oppervlakte?

hoe precies gaat het in zijn werk.

ik woon in de wijk fokkesteeg dus de lokatie is voor mij perfect.

met vriendelijke groet en graag in afwachting op u antwoord

a Platje

tel- 030-6663910