volkstuin te koop

• M. Gerritse

Volkstuin (300m2) met huisje (28m2) en schuur (6m2) te koop. Op rustig tuinpark de Eendracht in Geuzenveld. De volkstuin ligt in beschermd recreatie gebied ver van spoor en snelweg; op 40 min. fietsen vanaf de Amsterdamse binnenstad waand u zich klompleet buiten.

het huisje heeft een slaapkamer, keukenblok, toilet en douche en is 6 maanden per jaar bewoonbaar. De tuin heeft een appel- en pruimen boom en divers kleinfruit als bessen en frambozen. Het huisje is getaxeerd op 9714,–. De tuin wordt gehuurd voor ± 485 per jaar van het tuinpark. Zie ook tuin 218 bij ‘te koop’ http://www.volkstuinparkdeeendracht.nl

• Erik

Ik begrijp niet hoe zo'n klein huisje dat al jaren gebruikt is, en die nieuw een paar duizend euro kost, zo hoog getaxeerd wordt. Okay de planten worden ook meegetaxeerd, maar zijn die duizenden euro's waard?

Die taxaties lopen de spuigaten uit op sommige volkstuinen. Een tuinhuis is toch echt iets anders dan een woonhuis dat stijgt in waarde.

• Jan J.

Ik heb de voorschriften gelezen van dit volkstuincomplex.

Ik heb de indruk dat dit complex geregeerd wordt door een bestuur van oude communisten die nog hunkeren naar de goede oude tijd van Stalin.

Dat je je niet asociaal moet gedragen is duidelijk maar dit is extreem.

• dan

heeft u ook foto,s

• aelen

is deze nog te koop?

• Marcel

De prijs is inderdaad aan de hoge kant en zeker als we er geen foto bij krijgen te zien.

Ik heb zojuist deze Houten Tuinhuis gevonden op deze Houtbouw website en ik zou dan dus eerder voor een nieuw Tuinhuisje gaan.

Groeten Marcel

• Esme

Let op, een tuinhuisje van 28m2 is al bijna 3000 euro, exclusief plaatsing en extras als dakgoten en dakshingles of extra ramen. Daarna moet er nog een toilet, douche en keukenblok in, en dan nog alle planten en bomen. Een volwassen fruitboom is honderden euros waard! en dan ook nog een schuurtje. Misschien telt het niet helemaal op naar de 9000, maar een tuin bij je huis maakt je huis ook al een stuk duurder.

• mireille edelbroek

wil heel graag een tuin huis met zoals beschreven fruitbomen etc en rust en ruimte veel liefs mireille