volkstuin met tuinhuis

• latifa

beste mensen,

Heeft u een volkstuin te koop met huisje erbij?dan zou dat echt geweldig zijn,

omgeveing den haag/leiden,

Laat me dat dan snel weten aub!

Groetjes latifa

• Rinelle

Hallo Latifa,

mogelijk heb je interesse in een volkstuin in Alphen aan den Rijn ?! De tuin wordt gehuurd van een vereniging, huur is betaald tot 1 januari 2010. Op de tuin geen tuinhuis, maar wel een grote kas (5x2,5m), een grote glazen broeibak en een oud electriciteitshuisje dat als schuurtje dient.

Deze opstallen zijn ter overname. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik dat graag.

vriendelijke groet,

Rinelle

• Rita Jonkhart

Mijn vader heeft zijn tuinhuis te koop in Almere Haven. Stromend water, douche toilet, slaapkamer, schuur etc. Daar zijn nog meer huisjes te koop. Het heet daar tuincomplex Waterland, Meentweg, Almere Haven

• abdelkader

Heeft u een volkstuin met een hiusje te huur of te koop ? dan zou het geweldig zijn,in de buurt van den haag /delft

laat het me snel weten AUB

groetijes abdel

• Cisca

Hallo Rinelle,

Ik ben op zoek naar een volkstuin van minstens 200m².

Is deze tuin nog beschikbaar?

vr.gr.

Cisca

• Michael

Hoi Abdel, heb je er al over gedacht om in de Houtbouw naar een Houten Tuinhuis te kijken? Groeten Michael

• r k sabah

ik will graag een foto

• Ruud

Beste Rita,

ik wil vragen of het tuinhuis op “Waterland” in Almere Haven nog te koop is en wat is de richtprijs,

gr Ruud Thijssen

• Anja Brugman

Hallo,

Is deze aanbieding nog steeds geldig?

Wij willen as. vrijdag gaan kijken.

Wil u dit zsm laten weten?

bedankt

Anja

• A.W.Kempes

Plaats: Almere-Haven nabij Gooimeer.

Naam: V.T.V. Water-Land

Meentweg 1