Gezocht Volkstuin Geldermalsen

• Janneke Middel

Hallo,

In september zijn we verhuisd van Brakel naar Meteren.

Omdat onze oude volkstuin hier door helaas te ver weg zou zijn, hebben we hem tot ons verdriet over moeten dragen aan een ander.

Wij hopen dan ook spoedig een nieuw stukje volkstuin te vinden in Geldermalsen of Meteren zodat we onze hobby weer voort kunnen zetten.

Helaas is mijn eigen tuin te klein en heb ik nu al weer een overschot aan jonge plantjes waar ik geen plek voor heb.

Wie weet hoe en waar we zo spoedig mogelijk aan een nieuw plekje kunnen komen om te huren en of er een plekje vrij is in onze omgeving.

Alvast bedankt

• Jan

Indien u bij google vokstuin geldermalsen intypt dan komt u er de nodige tegen.

• Wietske

Ik ben ook op zoek naar een volkstuin in gemeente Geldermalsen, en als ik op zoek ben is het eerste wat ik meestal doe Googlen. Nu dus ook. Het bracht me wel bij deze site, maar bracht me geen informatie over volkstuinen. Wel kan ik op de site van het Vrom een kaart vinden met daarop de bestaande volkstuinen van Geldermalsen, maar op die kaart staat verder geen informatie, nog niet eens een straatnaam, schiet ik dus ook niets mee op.

Is er iemand hier die CONCRETE informatie kan geven?

• Jan J.

Het is inderdaad moeilijk te vinden op google maar aan de Randweg in Geldermalsen is een groot volkstuincomplex te vinden. Het beste is om er even naar toe te rijden voor meer informatie.

• Vincent

Hey Janneke,

Ik kan je helaas niet aan een tuintje helpen en vind het ook wel beetje vreemd dat ik je hier benader

maar ik weet niet hoe ik anders met je in contact kan komen, ik ben nl al een tijdje naar je op zoek,

omdat ik je maar niet kan vergeten! Ik zou je graag nog een keer willen zien.

Wil je me bellen of mailen?

grtz. Vincent

p.s. succes met het vinden van een tuintje !

• Gerard van Kessel

Janneke,

Ik ben voorzitter van de volktuinvereniging te Geldermalsen.

Op dit moment hebben we nog twee tuinen in de verhuur.

Je kunt informatie over onze tuin vinden op www.vtvdeklepel.nl

• Gerard van Kessel

Sinds kort hebben we een website www.vtvdeklepel.nl.

Op dit moment hebben we nog twee tuinen van 150 a 200 m in de aanbieding.

Binnenkort (12 juni) hebben we een open dag vanwege ons 25 jarig jubileum en in de molen De Bouwing aan de randweg te Geldermalsen is er op dit moment een kleine expositie nav dit jubileum, te bezichtigen elke zaterdag (tot 5 juni) van 10.00 tot 16.00u