Volkstuinen bij Amsterdam te huur

• mohamed

ik wil een tuin huren in amsterdam

• Renzo Poblete

Hi everybody , i am looking for a small garden to rent without a house , i plan to have a small cactus greenhouse .Would like it to be in amsterdam ,,please contact at my number 0615547464

• azemas

ik zoek volkstuin in de beurt van Amsterdam.

• azemas

ik zoek en volkstuin in de beurt van Amsterdam.u kunt mee bereiken op het telefoon nummer 0641980592

• anneroos

beste mensen,

Ik ben op zoek naar een tuinhuis op een complex met veel rust en ruimte in Amsterdam of regio. Wie weet iets?

met vriendelijke groeten,

anneroos

06-50987625

• Dick Arentze

Ook ik ben op zoek naar een tuin met huisje te huur of te koop voor a.s. seizoen en eventueel langer. Vereiste is wel dat er electriciteit aanwezig is.

Dick Arentze, 0206994981/0619953822

• Lucien Koot

Beste Philip,

Ik heb geen volkstuin met huisje in Amsterdam, maar ik ben op zoek naar Philip de Jong, (Pim) waarmee ik vroeger heb gewerkt op Schiphol als zijnde planner.

Ben jij die Philip, lijkt mij leuk om weer contact te hebben. Wij hebben 1 ding gemeen. Frankrijk, daar ga ik in het voorjaar definitief naar toe.

Groeten Lu.

06-1643 7232

• brahim

ik zoek een tuin in amsterdam omgeving mag ook.

• rien van santen

Wij (man/vrouw) zoeken een rustig gelegen volkstuin aan de rand van een complex met wat uitzicht. Graag met schuurtje.

Met vr. groet,

Rien van Santen. Willy van Kampen

• Gordana

(:P)Geachte Heer, Mevrouw

Ik werk in de ouderenzorg, ben 36 en zou heel graag op een tuin passen ofwell een tuin gaan huuren.

Dus ben ik op zoek naar een tuin die ik bloeiend kan maken in Amsterdam.

Heb groene handen want kom ook van een boerengezin.

Wie kan mij verder helpen?

Lieve groeten en in de hoop op een positieve reactie G.Milic