groenexplosie

• Jan

Ik weet niet wat er gaande is maar alles groeit zo keihard de laatste twee weken.

De rozenhagen zijn ware watervallen van groen en bloemen geworden. De fruitbomen zijn wolken van bladeren geworden waarin het beginnend fruit bijna onvindbaar is. Ook in de vijver zijn complete drijvende moerassen ontstaan van wat vorig jaar nog bescheiden plantjes waren zoals de waterkers en de wateraardbei.

Daarnaast gebeuren er voor mij onverklaarbare dingen. Mijn muntakkertje, altijd lekker om bij de thee te doen in de zomer, is compleet verdwenen. Geen muntplantje meer te zien terwijl dat toch echte woekeraars zijn. In de sloot is de gele waterviolier, vorig jaar nog garant voor tientallen bloemen, compleet verdwenen.

Wat gebeurt hier?

• Alie

Ja, das voor mij ook een raadsel, het een doet het goed, het ander niet, in mijn tuin zijn de vergeet mij nietjes volledig weg, terwijl dat toch ook net onkruid is, nu je het zegt, t gebeurt bij mij ook.

• Frans

Kan het nog sterker vertellen bij ons op de tuin zijn er mensen die knoflook gezet hebben,van de winter en daar staat nu Haver tussen,en niet een nee een hele rij…………..Heksen????????????????????Alie schreef:

>

> Ja, das voor mij ook een raadsel, het een doet het goed, het

> ander niet, in mijn tuin zijn de vergeet mij nietjes volledig

> weg, terwijl dat toch ook net onkruid is, nu je het zegt, t

> gebeurt bij mij ook.