Hoi,
Ik zit met een vraagje, mijn tuin is nog te groot voor mij om te handelen waardoor het onkruid niet te voorkomen is. Nu heb ik dus besloten om de platte kas te laten voor wat het is, de eenruiters zijn erg slecht en heb even geen geld voor andere. Dat scheelt me weer kwa werk, ik zal het onkruid er eens uittrekken, maar echt weghalen lukt niet. De andere delen van mijn tuin probeer ik zo goed als 't gaat te onderhouden en onkruidvrij te maken. Het grote deel waar nu nog niks opstaat neem ik onderhanden door te spitten en gelijk de wortelonkruiden er met wortel en al uit te halen. Een grote klus maar dan hoop ik dat het kwa onkruid daar iets zal schelen.
Nu vroeg ik me af, tomaten kunnen in de kas omhoog geleid worden aan touw oid. kan dit ook met komkommers, paprika en meloenen?
Ik wilde in eerste instantie de meloenen en komkommers in mijn platte bak doen, maar het werk stapelt zich op en de komkommers en meloenen willen heel graag een vaste plek krijgen en uit hun opkweekbakje (dat nu echt te klein wordt).
Verder staan er aardbeien te wachten om de volle grond in te gaan, de rode bieten willen ook buiten in de volle grond druk druk druk druk druk…..
Morgen heb ik de hele dag om te werken in de tuin, maar vandaag….ik hoop vanavond nog even te kunnen gaan.