Wij zijn op zoek naar een volkstuintje in Utrecht en/of Maarssen. Wie heeft er meer informatie?
Hallo Diane,
Er zijn nog tuinen vrij op ATV de Hoge Weide in Papendorp vlakbij de nieuwe Prins Clausbrug. Dit is de website: http://www.atvdehogeweide.nl/
Ik vind het zelf een heel mooi volkstuinencomplex, goed te bereiken met fiets of auto en een prettige sfeer. Mail me gerust als je meer wilt weten.
Groetjes, Marleen
Ik las vandaag op internet dat het storm loopt op de volkstuintjes. Iedereen wil zelf zijn groente gaan verbouwen omdat het gezonder en goedkoper is. Er zijn ook voor het eerst in 60 jaar meer groente- dan bloemenzaden verkocht.
Plaatselijk schijnen er lange wachtlijsten te zijn voor een volkstuintje. Hier in Geldermalsen zijn er op het plaatselijk complex nog tuinen te huur. Maar je mag er geen huisjes op zetten wel kassen. Het zal wel te ver voor je zijn.
Toen ik nog in Amsterdam Noord woonde werd altijd vlak voor de oogsttijd door buitenlanders je hele oogst gejat. We zijn daar toen weggegaan. Hoe gaat dat tegenwoordig?
Klopt! Ik zet tegenwoordig een ren die ik vroeger voor mijn kippen gebruikte over de bietenplanten om die te beschermen tegen de vogels. Het staat wel een beetje gek zo'n kippenhok in je moestuin maar het werkt goed. Ook de conference-peren worden vaak aangepikt door de vogels en daardoor is de weg weer vrij voor de insecten. Ik weet niet wat ik daar aan moet doen.
Wij zijn al enige tijd opzoek naar een volkstuin.
Vorig jaar zijn wij verhuisd naar Meteren en hebben we onze volkstuin moeten overdragen naar iemand anders gezien het te ver was voor ons om er nog dagelijks naar toe te kunnen.
Wij zouden heel graag een andere volkstuin huren dichterbij , in Meteren of Geldermalsen.
We hebben zelf een kleine achtertuin maar helaas te klein voor mijn hobby.
Waar kan ik meer informatie opvragen en zijn er nog plekjes beschikbaar in geldermalsen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?