eerste moestuin

• gill

Hallo,

Ik heb vorige week een Moestuin gehuurd. Wat zijn de makkelijkst fruit en groente te begin met. ik heb al Aardbeien en en Asperges bed ( lijkt niet makkelijk maar het was al )

Groetjes Gill

• Alie

Asperges zijn best makkelijk t is een makkelijke plant alleen moet je er een bergje grond naar leggen want je dient ze aan te aarden en er een bergje van te maken, omdat de asperge als ze boven de grond komen groen worden en dat dien je te vermijden dus heuvel maken die steeds hoger worden, t is zalig, ik heb ze ook op mijn volkstuin gehad,

Makkelijk courgettes, spercibonen de stam soorten leggen 1 juni, sla koop eerst eens plantjes en zet ze uit, zo ook andijvie!

wortelen zaaien kan nu , uien pootuitjes ,tomaten,aardappelen,

makkelijke fruitsoorten, appel, peer ,kruisbes,eigelijk alle bessen en frambozen en bramen zijn makkelijk, ik hoop dat je het leuk vind t is een leuk tijdverdrijf , suc 6

• Jan

Courgettes en pompoenen. Ze zijn er lekker in de (roerbak)pan.

• gill

dank je , je hoort hoe het gaat.

• luka

Leuk, gefeliciteerd met je moestuin!

Ikzelf ben nu ook met mijn eerste jaar bezig. Wat ik nog graag in mijn tuintje zou willen is rabarber, maar ik weet nog geen goede plek ervoor.

Verder staan er bij mij frambozen, aalbessen, kruisbessen en bramen in. Een paar bomen ook, pruimen, kers, stoofpeer, handpeer, appels…

Heb je ook een kas of platte bak op je moestuintje? Bij mij allebei en ik ben er erg blij mee! In mijn kasje staan druiven, ben benieuwd!

Veel plezier met je moestuin!