goedemorgen

• Alie

Als je een tuintje beheert is het mischien ook leuk een tuinagenda te maken, gewoon als naslagwerkje voor volgend jaar,

Als je iets uit andere tuin overneemt is het verstandig het af te spoelen/afspuiten met water, je krijgt namelijk ook infecties ,schimmels en onkruidzaden mee!

Als je later oogst is het verstandig alles wat je meeneemt naar huis op de tuin alvast schoon te maken, zeker als je een huisje hebt dat scheelt een boel rotzooi in je eigen keuken!

Suc 6 :-)

• luka

Ha,

Leuk, zo'n tuinagenda heb ik gekocht, elke keer als ik ben geweest naar mijn tuintje schrijf ik erin wat ik heb gedaan. Inderdaad super handig voor volgend jaar dacht ik. Eerst dacht ik meerdere jaren in een agenda te stoppen (schrijven) maar ik schrijf nu al te veel, dus dat lukt nooit.

Dat afspoelen doe je dat ook als je iets bij een tuincentrum hebt aangeschaft?

• Alie

Goede vraag, eigelijk nooit over nagedacht, ja natuurlijk kunnen zich in het tuincentrum ook schimmels hebben ontwikkeld, ik had daar nooit aan gedacht, heb het dus niet gedaan!