welke plantjes....

• luka

hebben jullie al staan in de tuin? Ik kreeg maandag van een hobbie tuinder 4 bloemkool plantjes, nog mini klein.

Verder had hij ook knofloof staan.

Wat zou ik verder al neer kunnen zetten, in de kas/platte bak of volle grond?

• Alie

hallo Luka,

Je kunt volgende maand raapstelen zaaien in de platte bak, erg lekker ,in de volle grond nog niet zoveel je moet de ijsheilige afwachten zo rond moederdag in mei, dan kunt je je gang gaan, maar ja , je land eerst spitten en bemesten,en alvast bedden maken, niet breder dan een meter, met looppaden , dan kun je overal bij 50/60 cm is altijd te overbruggen, als je geen verse koemest voor handen hebt mag het ook droge koemest zijn, suc 6 he!

• Alie

Spercibonen leggen in juni niet vergeten die zijn echt zalig! En heb je de druif al gekortwiekt?

• luka

Ja, de druif is al een poosje gesnoeid. Een buurman heeft het voor gedaan en de rest heb ik toen ook gelijk gedaan. Nu de perenbomen en appelbomen nog, maar dan vraag ik weer een voorbeeld van mijn buurman.

Verder heeft een andere buurman mijn platte bak (die ik vakkundig heb gesloopt en gespit) op de goede plek gezet, dat zal ik morgen pas zien.

• Alie

suc 6 met alles, :-)