Volkstuin tegen depressie

• Happyturf

Een ode aan de volkstuin als een van de betere antidepressiva.

(Plus een grappige video, waauit blijkt dat er muziek zit in groenten)

http://happyturf.blogspot.com/2007/12/volkstuin-tegen-depressie-column.html

• Alie

ha die happyturf, leuk je hier ook te zien, ja elke tuin is antidepresief, ik heb er dan ook nooit last van, gewoon wroeten in de aarde & terug naar de natuur.

• Happyturf

Alie, ik ben een fanatieke columnschrijver, maar ook een fanatieke volkstuinder. Goed uiteinde gewenst. Happyturf

• Alie

hetzelfde gewenst :-)

• sjaan

nou lekker zeg heb ik een volkstuin sinds een paar maanden loop ik nou toch mooi bij psiQ onder behandeling en jullie maar zeggen dat het tegen depressie is

ik heb die tuin tot moes geslagen maar ho maar geen fruit en groente die er groeit

• Happyturf

Geweldig man. Je hebt al je agressie op je volkstuin losgelaten. Ga zo door. Graaf een paar gaten, gooi ze weer dicht. Het maakt niet uit wat je doet. Al haal je er in jaren geen krop sla af. Als jij je agressie maar kwijt kunt. Trouwens,je zit toch niet toevallig bij de EAV in Apeldoorn hè. Want dan ga ik me zorgen maken over mijn veiligheid. En wie weet jat je in een vlaag van verstandsverbijstering en passant ook nog een bloemkool uit mijn tuintje. Hoewel: hou hem maar. Want je hebt het ook niet makkelijk.En eh… blijf graven. Zowel bij je psiQ als op je tuin.

Vr. gr. Happyturf