moestuin in utrecht te koop

• dick

Moestuin van 240 m2 in stad Utrecht (Oog in Al). Rivierklei. Er staat geen huisje op. Rustig plekje bij Merwedekanaal en toch heel centraal gelegen.

• Peter

Zijn dat de tuinen tussen het park en de woonboten???

• dick

niet bij de woonboten, maar langs de Kanaalweg

• Peter

Okee, dan weet ik dat. Dan kijk je zeker uit op de Munt?

• dick

Ik heb me vergist: er liggen toch woonboten voor, maar die liggen op enige afstand achter de Kanaalweg in het Merwedekanaal, dus je ziet ze bijna niet. Er zit ook nog een brede sloot tussen. (Ik dacht dat je de woonboten langs de Leidscheweg bedoelde)

• Peter

Ik weet al welke woonboten je bedoelt. Als je zeg maar de boot uitstapt kijk je naar het park. Even een klein weggetje oversteken en dan kom je bij de tuinen die langs het park liggen.

Ik zal vanmiddag eens langsrijden.

• Esther

Beste Dick,

Graag zou ik van jou willen weten of de moestuin nog te koop is en zo ja, of er een huisje op geplaatst mag worden. Ook zou ik graag de vraagprijs willen weten.

Alvast bedankt en een vriendelijke groet,

Esther

• dick

De tuin is inmiddels verkocht.

• Plonie van Berkel

Mag ik zo vrij zijn om te vragen voor hoeveel? ik ben n.l. zelf bezig een moestuin te kopen in Zuis Holland maar heb geen idee wat een redelijke prijs is.

• dick

Deze tuin was (voor mijn gevoel) heel erg duur. Dat was niet onredelijk, omdat hij heel erg gunstig gelegen was ten opzichte van de stad. Toch kan je de prijs niet vergelijken met een tuin op een complex buiten de stad. Ik heb als vraagprijs gebruikt wat kort daarvoor betaald was voor een aanpalend stuk tuin.De ligging en toevallige omstandigheden (wil de verkoper graag verkopen?) zijn bepalend voor de prijs. Misschien betaal je op de hei in Drente 5 euro per m2 en in hartje Amsterdam 500 euro per m2. Belangrijk voor de prijs zijn ook het bestemmingsplan en eventuele erfdienstbaarheden.

Success!