Hallo,
Ik heb een volkstuintje in de omgeving van Amsterdam op het complex De Grote Braak. Het complex ligt op 10 minuten fietsen van Spaarnwoude. De tuin is ongeveer 300m2 groot en biedt heel veel privacy. Er staat een huisje op van 26m2 en is gebouwd op een betonnen fundering en is deels opgemetseld, dus geen last van verzakte of rotte vloeren.
Het huisje heeft een aparte toilet en doucheruimte, een slaapkamer met bed en ruimte voor een kast, een woonkamer met open keuken en de inventaris is zeer compleet (Koelkast, Oven, gasformuis, en alle denkbare keukeninventaris, 2 persoonsbed, rotan hoekslaapbank, eettafel met stoelen, TV met ingebouwde DVD, 4 zonnepanelen, omvormer van 12 V naar 220 V, butagaskachel en nog veel meer). Voor buiten is eveneens alle benodigde attributen aanwezig (stoelen, ligbedden) ook voor de kinderen is er voldoende ruimte om te spelen. De jaarlijkse kosten zijn ongeveer 450 Euro, inclusief bondlidmaatschap, verzekering en watergebruik. De kosten voor 2007 zijn overigens al betaald. Verder wordt gevraagd om jaarlijks 8 werkbeurten van 3 uur per keer voor het algemene groen uit te voeren.
kortom een hele leuke plek in de omgeving van Amsterdam waar je bovendien 6 maanden per jaar (van april tot oktober) kan overnachten.
Ik vraag 10.000 Euro voor het huisje en de oplevering kan snel.
Serieuze reacties zie ik graag tegemoet.
R. Mallo