aardbeien

• Peter

Hallo,

Zo ik heb de stekken van mijn aardbeien gehaald. Ik denk dat ik er wel 80 had…. Het was ook wel hard nodig dat ik er wat aan deed want al die uitlopers zaten door elkaar heen.

Helaas heeft de regen er ook voor gezorgd dat ik mijn augurkplanten weg kan doen en de tomaten zijn gebarst. Nou ja…. dat hoort er bij. Vanwege de regen heb ik nu ook frambozen zo groot als aarbeien. Daar ben ik wel erg blij mee. Die dingen zijn in de winkel niet te betalen. Verder is mijn tuin al weer aardig leeg. Er staan nog spruitplanten, boerenkool en prei. Vooral die prei staat er heel mooi bij. Ik ben niet meer van plan om andere dingen te planten. Over 2 weken ga ik namelijk een dikke maand weg. Ik kan mijn broertje het niet aan doen om alles te vertroetelen zoals ik dat doe.

Groetjes,

Peter

• Mery

Tja, dit weer doet mijn courgettes en pompoenen heel erg goed. reusachtig ! Ik heb verder dit jaar niets in de tuin (laatste jaar, volgend jaar een kleinere tuin) Wel is er afgelopen weekend het e.e.a. gejat aan tuingereedschap, daar baal ik flink van !

waar ga je overigens heen ?

• Peter

Kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt. Ik zou er zelf ook behoorlijk ziek van zijn als mijn spullen worden gejat. Het is alleen zo moeilijk om alles goed op te slaan. Als mensen iets willen jatten hebben 's nachts zeeen van tijd.

Hoe groot zijn je pompoenen geworden. Ik wil er volgend jaar ook een paar, maar dan voor de lol om ze zo groot mogelijk te krijgen.

Ik overigens 3,5 rondreizen in het zuid-westen van de VS. Globaal rijden we de volgende route: San Fransisco-Yosemity- Death Valley - Las Vegas - Grand Canyon- Lake Havasu - Los Angelos en dan vliegen naar New York. Het is de eerste keer dat ik zo'n lange reis ga maken. Ik heb er heel veel zin in. Een maat van mij gaat mee.

Heb je ook nog vakantieplannen?

Groetjes.

• Peter

En ik ben trouwens de regen nu echt wel zat…….

• laura

kweel ook wel mee;) waneer gaan we….?

• Henri

Zeg Neyork freak,ik wens je veel plezier,op je reis,laat weten hoe et gaat daar tijdens je reis ,leuk joh, ik moest ff op het vorige bericht terug komen;) de instelling van me dochter stond er nog in , sjiiiit regen ………..http://opelpowerfreak.come2me.nl kah je ook een bericht 8er laten….. prettigge reis ..

• Peter

10 september vertrekt het vliegtuig……..:)

• Mery

Voldoene ruimte in je koffer ? Ik denk dat er een paar personen mee willen…

Ik ga niet op vakantie, ik moet te vaak naar het ziekenhuis. Volgend jaar beter (en ik ook)

• arctic

Gebarsten tomaten…komt me bekend voor.Bij mij lukt alleen cherrytomatenplanten.

Wat kan het zijn dat grotere tomaten steeds mislukken?Is nu al voor het 4e jaar dat het niet lukt..grrrrr

• Peter

Volgens mij barsten die tomaten door de vele regen. Als je ze in een kas verbouwd heb je als het goed is minder kans dat ze barsten.