volkstuintje gezocht

• Pepijn

Wij zijn op zoek naar een volkstuintje in Den Haag of directe omgeving. Een huisje zou heel fijn zijn maar is niet een voorwaarde. Met alleen een stukje grond zijn wij al heel blij.

• Peter Pieters

Kijk maar op onze site… wij hebben 4 volkstuinen te koop.

http://www.zonnegaarde.nl

• secretariaat Arentsburgh

Kijk eens op de site van atvArentsburgh: www.atvArentsburgh.nl .

Dit complex ligt in Voorburg en heeft geen huisjes te koop of te huur. Er mogen trouwens geen huisjes staan. Maar je kan er wel goedkoop een stukje grond huren… Tenminste, als je op de wachtlijst wil staan en er een tijdje op wil wachten.

• Patrick

Hoi hallo,hebben jullie nog intresse?of hebben jullie al wat.evt heb ik nog een gratis tuinhuisje en een stukje grond.maar eerst even het een en ander bepraten.grtjes patrick

• Peter Pietersr

ATV Zonnegaarde is een tuinvereniging is Den Haag (Zuid West) met op dit hebben wij een aantal tuinen te koop.

Kijk op www.zonnegaarde.nl

Indien u meer wilt weten, hoor ik het graag

• Fons Bitter

Gezocht in de omgeving Leiderdorp of Leiden een volkstuin ca 75/150 m2 voor kweek van groeten etc. Indien beschikbaar een glazen kas en/of een kein tuinhuisje. Bel 0651355141 of mail: fonsbitter@gmail.com

• achie

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar tuinhuisje in de omgeving Leiden / Leidendorp. Indien beschikbaar neem dan kontact met mij op via de mail graag.

:Achietolba@gamil.com.

Achie Tolba

• Fons Bitter

hartelijk dank voor uw reactie,

Het complex is iets te ver weg van leiderdorp (niet fietsbaar)

mvrgr

FB

• Renu-Amrita

Hallo mensen,

Mijn vader wordt in oktober 60, ik zou hem graag een tuintje cadeau willen geven, graag in de buurt van Leiderdorp of op fietsafstand van Leiderdorp.

Heeft u wat, mail mij!

Vriendelijk bedankt

• azad

hallo meneer

ik ben aal heel lang op zoek naar een plek maar jammer genoeg heb ik nog geen geschikte plek gevonden.

want ik heb een hobby en dat is duiven houden.

als het bij u het duiven houden mag , dan wil ik graag met u in contact komen

want ik heb geen plek voor me duiven .

met vriendelijk groet azad.