Leve de rege.....

• Henri

Peter ken jij snijbiet. ? word ook in de siertuin toegepast.leverd veel produktie op. spruitjes niet vergeten onderaan beginnen te plukken . tot laterss de groenten ..Henri ;)

• Mery

Snijbiet en dan vooral de rode is heel erg mooi en super lekker. Bovendienis hij bijzonder gemakkelijk in de moestuin. Ik heb zelfs wel eens een plant in de voortuin gehad… Vuurrood echt schitterend !

Groe(n)ten Mery

• Henri

inmiddels is het zo doorgekweekt oranje stelen gele roze .staat ook kleurijk als je alleen de stelen roerbakt. et blijft maar uit de grond schieten pr8ig . nov ff aanaarden ,en in het voorjaar ,beginnen ze weer .volgend jaar weer wat (voormij) nieuws …zaaiaardbei ,binnen 90 dagen vruchten ,ben benieuwd weet je wat ik ook zo leuk vind aan aardbeien ,ik heb 4 bedden van 1.70 bij 1 meter ,kan je gemakkelijk overal bij,daar staan 5 soorten aardbeien allemaal kriskras doorelkaar .de meeste aardbeien komen van het ras doordragers (doorbloeiers) nu komen de laatste. bos aardbei ook leuk vooral die roze bloemetjes. groe(n)tjes

• Henri

Mery ken jij ook nieuwzeelandse spinazie ,het alternatief voor de hete zomer, die schiet niet door :) Henri .

• Frans

Nou bij ons op de tuin zie ik toch heel vaak mooie nieuw zeelandse bloemen.Henri schreef:

>

> Mery ken jij ook nieuwzeelandse spinazie ,het alternatief

> voor de hete zomer, die schiet niet door

> :) Henri .

• Peter

Snijbieten ken ik. Daar is mijn vriendin alleen niet zo kapot an, dus verbouw ik het ook niet. Dat spruiten onderaangeplukt moeten worden wist ik al.

• Donald

Na zonneschijn komt regen! :)

• Peter

Het wordt inmiddels ook wel tijd voor een beetje zonneschijn. Ik ben inmiddels niet mer zo blij met die regen :-(

• mery

Tijd voor de zon, dit verveelt toch een stuk sneller…