Reactie.

• Frans

Hallo bezoekers van dit forum.

Zou het wel leuk vinden als er op een vraag een reactie komt en daarop ook weer een reactie.

Dit mis ik soms.

Grt Frans.

• Peter

Ben het helemaal met je eens. Ik bekijk dit forum dagelijks en in vergelijking met andere forums is deze op z'n zachts gezegd best saai. Ik heb zelf al regelmatig vragen neergezet en vind het hartsikke leuk om daar ook antwoord op te krijgen of om antwoorden zelf te geven.

Ik denk dat dit forum een hele mooie manier is om het niveau van het tuinieren op een leuke manier op te krikken.

Van mij mag het wel wat fanatieker op dit forum. Ik zal eens een stelling openen….

Peter

• Frans

Hallo Peter.

Ben jij de Peter van de koeienstront???

Zo ja dan werk je er zelf ook aan mee.

Ik gaf antwoord op je vraag en zie verder niets meer ,en dat bedoel ik nu.

Grt Frans.Peter schreef:

>

> Ben het helemaal met je eens. Ik bekijk dit forum dagelijks

> en in vergelijking met andere forums is deze op z'n zachts

> gezegd best saai. Ik heb zelf al regelmatig vragen neergezet

> en vind het hartsikke leuk om daar ook antwoord op te krijgen

> of om antwoorden zelf te geven.

>

> Ik denk dat dit forum een hele mooie manier is om het niveau

> van het tuinieren op een leuke manier op te krikken.

>

> Van mij mag het wel wat fanatieker op dit forum. Ik zal eens

> een stelling openen….

>

> Peter

• NY-freak

Yep ik ben de Peter van de koeienstront. Ik las het gisteren pas, dus kon niet eerder reageren. Dat doe ik normaal wel. Op andere forums, over mijn hobbies, doe ik altijd fanatiek mee. Om een voorbeeld te geven: Ik ga binnenkort een reis door de VS maken. Ik vind het fantastisch om via een forum met mensen ervaringen te delen. Ik leer er veel van. Heel leuk.

Om even kort terug te komen op je antwoord dat je gaf over mijn vraag over de koeienstront. Die was ook wel heel kort antwoord. Zo'n antwoord nodigt niet uit om daarover verder te praten. Maar ik snap wat je bedoelt. Vandaar dat ik een nieuw onderwerp heb geplaatst. Ik hoop op veel reacties en leuke discussies.

Groetjes

• Mery

Misschien is de oplossing heel simpel. Een gratis forum voor moestuinders openen. Kun je wat makkelijker zien waar je interesses liggen en daar op reageren. Eens kijken waar ik die kan vinden. Kom er op terug !

• Peter

Een gratis forum zou leuk zijn. Maar deze is toch ook gratis??? Ik heb niet zoveel verstand van computers, maar het idee is leuk.