tips voor stroomvoorziening?

• caro

Op het volkstuinencomplex waar ik mijn stek heb zijn geen voorzieningen. Ik werk er graag op mijn laptop, maar de accu is na 2,5 uur leeg. Ik zou er graag stroom hebben om mijn laptop en eventueel mobiele telefoon op te kunnen laden. WIe heeft tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? En dan het liefst een beetje low budget!

• Frans

Je kunt bij de gamma aggregaat van 500 watt kopen.

kost ongeveer 100 euries.

En anders een oplaadbare accu ook bij Gamma of Praxis brand een 50 watt halogeen lamp 4a 5 uur op kost 45 euries.

Je kunt ook een windmolentje op dak zetten die een dynamo aandrijft of zonne paneeltjes.caro schreef:

>

> Op het volkstuinencomplex waar ik mijn stek heb zijn geen

> voorzieningen. Ik werk er graag op mijn laptop, maar de accu

> is na 2,5 uur leeg. Ik zou er graag stroom hebben om mijn

> laptop en eventueel mobiele telefoon op te kunnen laden. WIe

> heeft tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? En dan het

> liefst een beetje low budget!

• dinie

probeer ergens een paar vrachtwagen accu,s te krijgen (bij een accu zaak vragen of ze inruil hebben,willen ze graag kwijt voor niks)en dan zorg je dat je een omvormer krijgt van 12volt naar 220 daar kun je al veel mee,en als je die gaat opladen voor je er heen gaat dan kun je werken op je laptop en lichte lampjes laten branden,verder kun je er een waterpompje op laten lopen,wij hebben voor de tv een agregaat(diesel)en de radio doen wij op de accu,,zorg dat je 7volt zuinigheid lampjes hebt dan kun je heel lang met een accu,en de lamp niet laten branden als het niet nodig is ,voor de slaapkamer hebben wij lampen met oplaadbare batterijen,en dat werkt echt goed maar het is wel wennen natuurlijk.ik hoop dat je hier wat aan hebt.groeten dinie