Gezocht: volkstuin + huisje Den Haag

• Evelien

Ik ben op zoek naar een volkstuintje + huisje in Den Haag.

• Patrick

Hoi,hallo.ik weet niet of je nog interesse hebt ?maar ik heb nog een tuinhuisje en een stukje grond voor je.er moet nog wel het een en ander aan gebeuren.grt patrick

• Evelien

Hoi,

Dankjewel voor je reactie.

Inmiddels ben ik al voorzien.

Gr. Evelien.

• Marlies

Beste Patrick,

OOk ik ben op zoek naar een (volks-)tuin met huisje in omgeving Den Haag/Rijswijk.

Nu Evelien al is voorzien, wil ik wel graag van je weten wat jij in de aanbieding hebt, hoe het er uitziet en wat het moet kosten.

Groet, Marlies

• Patrick

Hoi,Hallo….Het betreft een klein tuinhuiscomplex(5 tuinhuisjes)omg. Haagsche hout.Aan het tuinhuisje moet wel het een en ander gebeuren….dus als je een beetje handig bent is dat meegenomen.Aan het tuinhuisje en de grond,daar zit geen prijs aan verbonden(bruikleen)mvg

• Marlies

Hoi Patrick,

Kun je iets meer vertellen over dat huisje? Hoe ziet het er uit? zijn er voorzieningen? Waar ongeveer is de Haagsche Hout?

Kan ik er overnachten, en zo ja: is dat het hele jaar mogelijk?

Heb jew misschien een foto?

tot hoe lang wil je het in bruikleen geven?

Je kunt ook reachtstreeks naar mijn e-mailadres reageren.

Groet, Marlies

• Patrick

Hoi,Hallo,Ik kan je op je email adres niet bereiken(error)Ik ben bang dat wat jij zoekt,ik jou niet kan bieden.Het betreft een klein tuinhuis/moestuincomplex…..zonder voorzieningen(elektra/w.c. e. d)Het is allemaal een beetje alternatief…..geen regelementjes ofzo….vrijheid….blijheid.Grtjes…succes..Pat.

• Erik

Dag Patrick,

Zag zojuist bij toeval je berichtjes over een stukje grond in de Haagsche Hout. Ik ben zelf op zoek en kom uit Bezuidenhout. Als het nog beschikbaar is, ben ik geinteresseerd.

Met vr. gr.

Erik

• Patrick

Hallo,mail even je tel. naar me email adres,dan bel ik je op.grt Pat

• Donbosco

Tropisch carnaval bij Don Bosco.

Multicultureel Centrum Don Bosco

Julialaantje 24 – 26

2283 TB Rijswijk

Telefoon: 070 – 336 7070

E-mail: jeugdwerk@donbosco.nl

Website: www.donboscorijswijk.nl

Welkom Welkom Welkom

Aanstaande 30 januari ‘08 is er een geweldig feest bij Don Bosco voor groot en klein in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar.

Zorg dat je het niet mist!

Zorg dat jij anderen kunt vertellen hoe leuk het hier is!

We verwelkomen jullie met open armen om samen met ons te feesten.

Wij gaan dansen, sporten, spelletjes doen en sluiten af met een tropisch carnaval.

En…helemaal aan het einde is er een levensechte piñata.

Tijd van 13.00 tot 16.00 uur

Kosten €1,00