Zal ik het doen of niet??

• Sophie

Ik zit erg te twijfelen over een tuin. Het lijkt me aan de ene kant heerlijk omdat wij met 2 personen en een hond op een flat wonen in Rotterdam.

Maar aan de andere kant is het misschien een te grote belasting als je allebei full time werkt? Want het lijkt me dat er wel veel tijd in gaat zitten.

Wie kan mij daarin adviseren?

Ik ben ook al zo lang niet op een tuin geweest.

Een paar jaar geleden ben ik eens op bezoek geweest bij mensen die een volkstuin in De Esch hadden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

• gido

er gaat zeker wel wat tijd in zitten zeker het eerste jaar , maar je kan natuurlijk je tuin onderhouds vriendelijk maken , dus veel gras moet je wel elke week even maaien , of veel bestrating en je kan je planten er ook op aan passen dat het een beetje makkelijk bij houden is dus gewoon een schoffel er door kan halen….

ik zelf heb een volkstuin op de oldegaarde en dat bevalt prima je komt er echt tot rust….en voor al als je een drukke baan heb.

kijk eens op vtv-oldegaarde.nl

als je meer info wil kan je me ook mailen

groeten gido

• Joyce

Hoi

Ik heb zelf een volkstuin 180 m2 , full time baan, cursus en ondernemingsraad.

Nog geen minuut spijt van de tuin. Woon zelf ook op appartement, maar de volkstuin brengt je helemaal tot rust. En bovendien haal je je eigen groenten uit de tuin. Loon naar werk dus.

Ben er in maart mee begonnen.

Tip neem zo'n tuin niet alleen, maar eventueel met familie en vrienden.

Dat maakt het werk een stuk lichter.

Kortom, doen!

• J Zonneveld

Altijd doen het is heel leuk en je eigen groente smaakt veeeeeeeeeeeeeel lekkerder!Joyce schreef:

>

> Hoi

>

> Ik heb zelf een volkstuin 180 m2 , full time baan, cursus en

> ondernemingsraad.

> Nog geen minuut spijt van de tuin. Woon zelf ook op

> appartement, maar de volkstuin brengt je helemaal tot rust.

> En bovendien haal je je eigen groenten uit de tuin. Loon naar

> werk dus.

> Ben er in maart mee begonnen.

> Tip neem zo'n tuin niet alleen, maar eventueel met familie en

> vrienden.

> Dat maakt het werk een stuk lichter.

> Kortom, doen!