overal te laat mee

• fleurie

dit jaar ben ik voor het eerst met een groententuintje begonnen maar ik ben denk ik wat te voorzichtig begonnen

de doperwtjes en de stamslaboontjes heb ik verleden week pas buiten gezaaid maar ik zie bij medetuinierders al heel wat boven de grond staan

komt het bij mij nog wel goed?

• Anneke

Hallo Fleuri

Ik ben vorig jaar begonnen met mijn moestuin en dat was dus ook een beetje aan de late kant. Ik heb gewoon plantjes gekocht en dat is heel goed verlopen.

Dit jaar heb ik alles gezaaid.

Je kunt altijd even op mijn website kijken hoe ik dat allemaal voor elkaar heb gekregen, ik houd daar een dagboek bij.

http://www.annekestuintje.nl

Geen paniek, het komt allemaal goed.

Groet Anneke

• fleurie

ik heb jouw website al een poosje bij mijn favorieten staan

ik was diegene die jouw een mailtje stuurde omdat ik je dagelijkse belevenissen, die je opschreef ,al een poosje mistte!

• Anneke

Ja dat kan ik mij nog herinneren. Ik wist alleen niet dat jij dat was.

Kom af en toe maar even kijken op mijn site.

Voor nu zou ik gewoon plantjes kopen als ik jou was.

Groet Anneke

• patricia

hallo dames ik ben ook pas begonnen met me tuintje hoor maar ik heb een hoop hulp van me vader.

het is het beste je boontje's er pas na ijsheiliggen in zetten, want ze mogen eigenlijk de maand mei niet zien, maar die van mij staan er al in dat gaat goed maar het maakt niet uit als je ze er nu pas in heb gezet.

• v eeuwijk

Je bent niet gauw te laat laat een ander maar vroeg beginnen zij lopen het gevaar van bevriezing.

met nat weer zal het ook nogeens vlug rotten. De warmte van de grond moet het

toch doen ,en junie is de maand dat het snachts wat warmer wordt

tip .als je toch vroeg wil beginnen.

Dompel je boontjes i de slaolie het beschermt tegen de regen en veel vocht.

Als het lang droog blijfd drogen de boontjes niet uit. sucses.