ter overname tuin in A-dam

• fleur

In verband met onze verhuizing buiten de regio Amsterdam willen wij onze volkstuin ‘ verkopen’ t.e.a.b. op De Groote Braak in Amsterdam; wie heeft belangstelling?

groet,

fleur

• markthal.net

Beste Fleur,

U kunt uw volkstuin gratis aanbieden op www.markthal.net

Er is een categorie “volkstuin” aangemaakt in de hoofdcategorie “bouw&tuin”

LEES HIERONDER HOE U GRATIS PLAATST.

>>>Wanneer u naar markthal bent gesurfd, klikt op “registreer”, vul dan devolgende REGISTRATIE CODE in: freead4u

U kunt dan (na registratie) gratis advertenties plaatsen tot en met Juni 2005.

Een geplaatste advertentie staat 60 dagen online. Tot en met Juni kunt u dit met telkens dezelfde termijn gratis verlengen.

Wanneer u dit niet doet is de advertentie NIET gratis en betaalt u 3 euro per advertentie.

Met vriendelijke groet, www.markthal.net

• linda fortuin

hallo, mijn naam is linda fortuin en ben naarstig opzoek naar een volkstuinhuisje omgeving amsterdam, ben natuurlijk benieuwd naar de vraagprijs en/of je niet op een wachtlijst moet! Ik kan op het moment niet meer missen dan800 euro, dat zal wel te weinig zijn maar ik moest wegens omstandigheden helemaal opnieuw beginnen in amsterdam in een huisje zonder balkon en tuin daarom reageer ik hierop. Ik hoop dat ik van u hoor, met groet linda fortuin

• fleur

hoi linda,

mail mij even je e-mail adres.

groet,

fleur

• linda fortuin

hallo fleur, mijn emailadres is linda__1024@hotmail.com en bedankt voor je berichtje!

• martin kempff

Hallo Fleur.

Ik ben lid v/d Groote Braak en zoek al een jaar lang naar een geschikt plekje.

Ik woon in Amsterdam en zou graag willen weten om welk tuinnummer het gaat.

Zou je me dat kunnen mailen (als je tuin tenminste nog in de aanbieding is)

Groetjes Martin.

Martinkempff@yahoo.com fleur schreef:

>

> In verband met onze verhuizing buiten de regio Amsterdam

> willen wij onze volkstuin ‘ verkopen’ t.e.a.b. op De Groote

> Braak in Amsterdam; wie heeft belangstelling?

>

>

> groet,

> fleur

• jan veenstra

beste fleur

is julli volkstuin al verkocht

en zo niet wat is de prijs

groet van jan