hobby kas zelfbouw

• Anneke

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een volkstuin en nu wil ik daar een hobbykasje op maken. Heeft iemand een idee waar ik een tekening of iets dergelijks kan vinden. Ik zit zelf te denken aan een tunnelkas.

groet anneke

• gido

tunnel kas is goed te maken ik zie bij ons ook op de volkstuin.

je moet die buizen hebben die flexiebel zijn kan je kopen bij een bouw markt dan kan je een half ronde tunnel kas maken. neem niet te dun plastic maar een beetje dik anders waait het snel kapot.

ik ga het denk volgend jaar ook doen.

groetjes gido

• gido

http://www.green-garden.nl/shop_combinatie/enter.html?target=Diversen.html

en kijk dan halverwege de pagina veel suc6

gido

• Anneke

dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik zit nu alleen nog te broeden hoe ik er een deurtje in kan maken. Zonder deur zie ik ze bij ons op de tuin ook wel staan, maar ik wil er ook mijn niet winterharde kuipplanten in laten overwinteren. Dus als je nog suggesties hebt mbt tot deurtje altijd welkom.

Anneke

• gido

gewoon een geraamte maken te grote van een deur en tussen het geraamte plastic nieten. en dan palen in de grond waar de deur tussen past….dan heb je aan de zij kant van de deur nog open daar kan je het ook dicht maken met plastic.

ps als je nog vragen heb kan je ook mailen hoor.

gido

• Anneke

Ik heb nu een aardig idee hoe ik het ga aanpakken. Ik hoop er dit jaar nog aan toe te komen, maar anders volgend voorjaar. Ik zal een foto maken als het kasje klaar is.

Anneke

• Ad Van pallander

Beste Anneke,

Zelf heb ikeen broeikas gemaakt van twee oude douchewanden die overelkaar heen schuiven. Een ideetje?

Groeten,

Ad Van Pallander.Anneke schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik heb sinds een paar maanden een volkstuin en nu wil ik daar

> een hobbykasje op maken. Heeft iemand een idee waar ik een

> tekening of iets dergelijks kan vinden. Ik zit zelf te denken

> aan een tunnelkas.

>

> groet anneke

• anneke

Dat vindt ik echt een heel leuk idee. Zal er eens over na denken hoe dat in te passen. Ben driftig aan het uitdenken.

Bedankt voor je reactie