Aan alle vtv-besturen, inkoopcommissies en leden,
Geniet u ook zo van uw volkstuin? Zelf heb ik een tuintje van zo'n 130 m². De stokbonen zijn net gelegd, tuinbonen staan al in bloei, bieten staan al hoog, zo ook sla, wortels en radijs. Heerlijk die malse groente van eigen tuin. En nog gezond ook. Kunnen we niet zeggen van de groente bij de groenteman of supermarkt, toch? Landbouwgronden bevatten nog nauwelijks mineralen. Wat moet er dan nog in groente zitten? Gelukkig hebt u uw eigen tuin.
Naast het tuinieren, geef ik lezingen over de heilzame werking van de Noni. Dat is de vrucht van de Morinda citrifolia. Deze groeit op Tahiti. Al zo'n 2000 jaar gebruiken de Kahuna's de Noni ter voorkoming en bestrijding van ziektes en aandoeningen. Tegenwoordig wordt Noni in sapvorm op de markt gebracht en bevat nog steeds dezelfde heilzame werking. Werkt preventief bij: ontstekingen, spierpijnen, hoofdpijn, hartziektes en ga zo maar door.
Kortom, een interesante lezing dus. Interesse om een lezing mee te maken? Stuur mij een mailtje en we maken een afspraak.
Speciaal voor uw inkoopcommissie hebben wij lezingen in Amsterdam, Utrecht en in Doorn.
Ik wens u heel veel tuinplezier, een goed gevulde diepvriezer of weckpotten en, het allerbelangrijkste: een goede gezondheid.
Vriendelijke groeten,
Jeroen F. Landzaat
Zaak: wellness.advisor@kabelfoon.nl
Privé: ferdijfl@kabelfoon.nl