Te huur Volkstuin, Te koop Tuinhuis Denhaag/ Leidschendam

  • Sigmar

    Tuinhuis met andere opstallen te koop op huurtuin.

    Gelegen op het terrein van vtv mariahoeve staat een compleet nieuw aangelegde tuin.

    Het tuinhuis (ca 20m2) in van januari 2021, centrale gedeelte van ca 15m2 met ruime keuken, houthaard, verlichting en stroomvoorzieningen voor opladen telefoon en koelkast. Apart toilet met eigen wastafel en verlichting. Berging ook voorzien van verlichting.

    Gehele tuin is 250m2, waarvan het voorste deel is voorzien van verhoogde moestuinbakken en fruitkooi en kas van 8m2. Achter op de tuin is het huisje gelegen en een mooie vijver. Hierdoor is en een privé gelegen terras ontstaan perfect voor bbq, zwembad en loungehoek.

    De jaarlijkse kosten voor de huur van de tuin zijn EUR 490,- ex verzekering voor het tuinhuisje. Alle opstallen zijn getaxeerd volgens de regels van de haagse bond van amateurtuindersverenigingen. Welk uitkomen op ca EUR 15.500,-. (Excl. Electrische installatie) echter is over een reëel bod te praten.

  • Cybille

    Ik heb i ntresse .ag ik keer komen kijke

  • Jake

    By now, after reading your new replies and tinkering with the run 3 game I feel I have a basic understanding of how it works. Looking forward to experimenting more to see how I can make it all work.Thanks a bunch to all of you!

  • Sandra

    Hai Sigmar, ik heb interesse. Kan je mij aub bellen op 0626060738. Groetjes Sandra

  • Noeki

    Dag Sigmar, 

    Is de tuin al verhuurd?

    Groet Noeki