Te huur aangeboden moestuin met boomgaard

  • Richard

    Ik heb 3 stukken boomgaard met moestuin of gewoon voor recreatie te huur (Ammerstol tussen Bergambacht en Schoonhoven);

    1. 150 m2 moestuin met rode bessen en bramenstruik erop. Opbergschuurtje is aanwezig. Huurprijs 150 euro per jaar.

    2. Ca. 750 m2 boomgaard (appels, peren, pruimen en noten) met moestuin gelegenheid gelegen aan een vijver. Blokhut voor materieel of recreatie is aanwezig. Huurprijs 350 euro per jaar.

    3. Ca. 750 m2 boomgaard deel (appel, pruim en noten) en moestuin deel.

    Opbergschuurtje is aanwezig. Huurprijs 350 euro per jaar.

    Er is geen electra en water uit een geslagen bronput. De stukken zijn te voet bereikbaar, echter alleen voor noodsituaties. Per bootje zijn de stukken vrij toegankelijk.

    Reacties op kam-zorg@zonnet.nl

  • helened

    Ik zou graag foto's willen zien voor een overzicht. Indien mogelijk huur ik het voor ongeveer 3 jaar

    Post was bewerkt op 02-05-2022 19:51 door walter

  • mr

    the criteria met that i want this. tell me how i contact with you? can you share?

  • Richard

    helened

    Ik zou graag foto's willen zien voor een overzicht. Indien mogelijk huur ik het voor ongeveer 3 jaar

    Mag ik eerst vragen waar u vandaan komt?

  • Aaron

    In the online communities that I have discovered, the poppy playtimeprovides users with helpful suggestions for how they might amuse themselves and discover new and exciting things.