tuinhuisje Amsterdam (oud Sloten) te koop

  • Ineke Keijzer

    Wij hebben een tuin met huisje op het tuinencomplex Eigen Hof zie

    Ons huisje is 28 m2 (twee kamers, met keuken, douche en toilet), het schuurtje is 6m2, de tuin is tussen de 200 en 250 m2. Het huisje en het schuurtje zijn gebouwd in 1985, het schuurtje hebben wij geheel gerenoveerd, het huisje behoeft aandacht, aan de buitenkant, met name de kozijnen. De binnenkant is helemaal mooi en verzorgd met o.a. nieuwe gasleidingen voor butagas. Er is geen elektriciteit, er liggen wel leidingen om zonnepanelen aan te sluiten. Wij hebben er een nieuwe, op maat gemaakte keuken in geplaatst.

    De vraagprijs is vastgesteld (dat gaat volgens regels van de Bond van Volkstuinders) op € 4262,50.

    Als je geïnteresseerd bent, hoor ik graag van je

  • Yvonne

    Dag Ineke,

    Kun je me wat meer informatie toesturen en foto's van de tuin en het huisje, zo mogelijk ook van de ligging van het huisje op het park? Ik hoor het graag van je, met dank en groet,

    Yvonne

  • Ineke

    Hoi Yvonne, ik lees je bericht nu pas, ik was er eerlijk gezegd van uit gegaan dat ik een mail zou krijgen als er een bericht op dit forum zou zijn, maar dat is dus niet het geval. heb je je email adres zodat ik foto's naar je toe kan sturen?

    groeten, Ineke

  • Sandra Harris

    Ik heb zeker intresse in jullie huisje, zou zeker wat fotos willen zien.

    Groet Sandra Harris

  • ineke

    Hoi Sandra,

    we zijn weer terug van vakantie en ik lees nu pas je bericht. Weet jij hoe ik foto's aan dit bericht kan toevoegen?

    groet, Ineke

  • Charlotte Ligthart

    Hoi Ineke,

    ik heb ook interesse. Zou je fotos kunnen sturen naar clj.ligthart@gmail.com

    Groet

    Charlotte