Rustig gelegen volkstuin te koop in Den Haag

  • Elisabeth

    Mooie volkstuin in recreatiegebied Madestein op de grens van Den Haag en Wateringen. 144 m2 met een bijna nieuwe blokhut 4x3 met Bruynzeelkeuken met rondom terras. Een kas van 3x4, hoogte ong. 3m. Incl. alle tuingereedschap, twee nieuwe watertonnen met deksel, loungeset incl. kussens, 4 verst. tuinstoelen met kussens, 4 stapelstoelen, tuintafel, koelkast op gas/elektra, gasstel, eethoek, enz. enz. Dit alles voor de prijs van € 3500,- Elektra gratis, water € 1,- per m3. Sproeiwater gratis. Diverse fruitbomen, o.a. appel, peer, pruim. Ook veel sierbeplanting. Bel voor meer informatie, 06 52074668

  • joha

    Hoe heet het tuincomplex??? En wat kost het per jaar?

  • Elisabeth

    Er is een foutje geslopen in de tekst. Het moet zijn recreatiegebied De Uithof i.p.v. Madestein. Het complex heet Houtwijk de Noord en de contributie is € 250,- per jaar.

  • Julie

    Is deze volkstuin nog te koop?

  • Paul Olink

    Beste Elisabeth,

    Ik heb interesse, waar ligt het precies, kan ik op korte termijn komen kijken

    bedankt

    Paul

  • H.Caro A. Cocx

    Volkstuin van mijn ouders te koop. Na ruim 35 jaar tuinieren gaat de leeftijd (92 en 94) opspelen.

    Huisje plus inventaris/tuingereedschap ter overname. Oppervlakte van de volkstuin is 150 m2 en

    is gelegen aan de Noordweg te Wateringen. Actieve vereniging. Huurprijs van de grond is € 480,= per jaar.

  • joha

    H.Caro, wat is het bedrag van overname, en waar is het precies, wij hebben wel interesse, groetjes

  • Isis

    Hallo Caro,

    Ik zoek een rustige tuin voor mijn kruiden. Is deze volkstuin er nog?

    een vriendelijke groet, Isis

  • Anki Pat

    H.Caro A. Cocx Schreef:

    ——————————————————-

    > Volkstuin van mijn ouders te koop. Na ruim 35 jaar

    > tuinieren gaat de leeftijd (92 en 94) opspelen.

    > Huisje plus inventaris/tuingereedschap ter

    > overname. Oppervlakte van de volkstuin is 150 m2

    > en

    > is gelegen aan de Noordweg te Wateringen. Actieve

    > vereniging. Huurprijs van de grond is € 480,=

    > per jaar.

  • lucienne

    Hallo Elisabeth.

    is de volkstuin nog steeds te koop? En wat is de huurprijs per jaar? Wij willen graag een keertje langs komen om te kijken,kan dat? En als er foto's zijn, zou je die willen mailen?

    Dank en met vriendelijke groeten,

    Lucienne.