Volkstuin met huisje te koop in den haag

  • fresco

    als de tuin nog te koop is zou ik graag foto's en de prijs en het adres van uw tuin willen weten.

    ik ben heel erg geinteresseerd. graag op korte termijn.

  • joha

    fresco, als je een email achter laat kan ik je fotoos en meer informatie geven, de prijs voor het huisje en alles wat er op staat is ongeveer 5000 euro.. de huur van de grond is 650 euro per jaar.. dus als je serieuze interesse heeft laat je email achter.

  • Aysen

    Staat het huisje nog steeds te koop?

    Zeer geïnteresseerd!

    Mvg.

    Aysen

    Telefoon: 0647234540

  • Darjeeling

    Beste Joha, staat het volkstuintje nog te koop in den haag? Zo ja dan zou ik graag meer informatie willen over de locatie van de volkstuin en het huisje. is dat mogelijk?

    Met interesse , Vriendelijke groet,

    Darjeeling

  • Rinny

    Hallo, is het huisje nog te koop? wat is de vraagprijs en heeft u foto's, groet

  • Anoep

    Hallo, ik heb wel interesse voor het huisje. Kun u voor mijn foto's sturen of u kunt kontact met mij op nemen op tel-0628353203

  • Esma

    Hallo, ik heb wel interesse voor het huisje. Kun u voor mijn foto's sturen of u kunt contakt met mij op nemen op tel-0641513842

  • Aart

    Ook ik, 65plusser ben op zoek naar geschikte volkstuin, ik zie er is veel interesse, dus heeft het alles met de prijs te maken?

    Geef me, als je wilt per E-mail wat meer info en hoe te bezichtigen, kunnen we eens rustig praten?

    E.V.T. tot ziens en hartelijke groet,

  • campert

    waar en prijs?

    Maurits

  • Lenne van Leusden

    Hallo Joha, ik heb wel interressen voor het huisje. zou u me wat foto's willen sturen?

    alvast bedankt

    Groetjes Lenne