wie weet er een vrije volkstuin in Alkmaar e.o.

  • Joke

    Wie weet er een volkstuin te huur van 100 m2 in Alkmaar, Sint Pancras of Koedijk?

  • mevr. v. lemmens

    Dag Joke,

    Ik weet op de volkstuin "' spruitje nog een aantal leuke plekjes die te huur zijn.

    je kunt mij bellen als je nog belangstelling hebt, ik laat je ze graag zien.

    vriendelijke groeten van vinanda.

    0633840098

  • peter

    Hallo,op de A.T V de Meerweg is een tuin te huur van 200 meter,met eventueel een houten kas.

  • N.L. Neumann

    Goedemiddag,

    Ik zoek een volkstuintje in Alkmaar, of daar zelf groenten te kweken, niet groot, om dit elk jaar te huren.

    M.vr.gr.

    N.L. Neumann

  • e.stromberger

    Goedemiddag,

    Ik zoek een volkstuintje in Alkmaar.

    Wie weet waar er nog 1 vrij is?

    groet E.Stromberger

  • Lucia Bakker

    Beste mijnheer Stromberger,

    Ik heb sinds enige tijd en met veel plezier een volkstuin op ATV ‘t Spruitje aan de Omval (nabij Tuincentrum Ranzijn) en ik weet dat er mogelijk twee tuinen van elk zo’n 300 m2 beschikbaar komen.

    Het kan zijn dat de vertrekkende huurder iets van overnamekosten wil hebben. Maar wie het precies weet, is Vinanda Lemmens, onze voorzitter: via info@atv-spruitje.nl, haar telefoonnummer staat overigens ook op onze website: www.atv-spruitje.nl

    Met vriendelijke groet,Lucia Bakker

  • Anna

    e.stromberger Schreef:

    ——————————————————-

    > Goedemiddag,

    >

    > ja, een hele mooie tuin zelfs en voor jou 15min. fietsen, wat wil je nog meer! je kunt mij bellen dan vertel ik je meer.

    vriendelijke groet 0633840098

    > Ik zoek een volkstuintje in Alkmaar.

    > Wie weet waar er nog 1 vrij is?

    >

    > groet E.Stromberger

  • Tineke

    Beste Anna,

    Bij de Amateurtuinvereniging De Volharding aan de Koelmalaan te Alkmaar zijn een paar vrije tuinen, sommige met een kas.

    Elke zaterdag is tussen 9 en 11 uur het bestuur aanwezig in het clubgebouw voor inlichtingen en inschrijving.

    Hoop dat het iets voor je (qua afstand en grootte).

    Succes, Tineke

  • marcel

    Anna zal al een tuin hebben, maar voor andere liefhebbers…

    Kijk eens bij de ATV Hoefmolen in de Westrand van Alkmaar.

    Vlakbij de wielerbaan, naast het CBR. www.dehoefmolen.nl of mail dehoefmolen@gmail.com.

    Gezellig tuincomplex, sommige tuinen met kas ter overname.

  • M.lafrenedi

    graag mee bellen tel 0633319326 groetjes