Volkstuin met huisje bij Haarlem te huur.

  • Mohamed

    Hoi mijn naam is m.lafrenedi ik ben heintersserd.over.de overnaam komen de tuin huren.graag ik ben ook lid van tuin bond mijn email adres is lafrenedi@gmail.com

  • Mohamed

    Mohamed

    Hoi mijn naam is m.lafrenedi ik ben geintersserd.over.de overnaam kopen de tuin huren.graag ik ben ook lid van tuin bond mijn email adres is lafrenedi@gmail.com

  • A.D.

    Anonymous

    Ter overname te huur aangeboden mooie volkstuin op complex van tuinvereniging “Vrijheid Blijheid” aan de Vijfhuizerdijk, vlakbij Haarlem.

    Het is een dubbele tuin met een oppervlakte van 500m2. Het is ook mogelijk om de halve tuin te huren, eigenlijk dus gewoon één tuin. De huur is 100 euro per jaar per tuin.

    Op de tuin staat een huisje met een oppervlakte van 12m2 en luifel van 1,5m.

    Er ligt ook een grote vijver in de tuin.

    De overnamekosten bedragen 600 euro.

    Voor vragen en info, mailen.

    Vriendelijke groet.

  • A.D.

    Anonymous

    Ter overname te huur aangeboden mooie volkstuin op complex van tuinvereniging “Vrijheid Blijheid” aan de Vijfhuizerdijk, vlakbij Haarlem.

    Het is een dubbele tuin met een oppervlakte van 500m2. Het is ook mogelijk om de halve tuin te huren, eigenlijk dus gewoon één tuin. De huur is 100 euro per jaar per tuin.

    Op de tuin staat een huisje met een oppervlakte van 12m2 en luifel van 1,5m.

    Er ligt ook een grote vijver in de tuin.

    De overnamekosten bedragen 600 euro.

    Ik ben heel erg geinteresseerd

    Voor vragen en info, mailen.

    Vriendelijke groet.

  • A.D.

    Ik ben echt heel erg geinteresseerd in de overname van uw tuin plus tuinhuisje.

    Wel zou ik graag foto's willen zien of evt. langskomen van de week.

    Ik hoop echt van u te horen.

    Vr. groet,

    Astrid van den Hof